Stel, jouw huidige kantoorruimte voldoet niet meer aan jouw eisen en elders in de stad…
Hoe houd je jouw kantoorvloer opgeruimd en netjes?
Het is soms een hele kunst om je kantoor te voorzien van al het gerief dat nodig is om de ruimte ordelijk, netjes en vooral schoon te houden. Bovendien wil je graag dat jouw kantoorruimte een gezellige sfeer ademt opdat jouw klanten en eventuele medewerkers zich meteen thuis voelen wanneer ze jouw kantoor binnenkomen.
Opgeruimd staat netjes
Om je werkplek netjes en schoon te houden zul je ervoor moeten zorgen dat er genoeg afvalbakken in de ruimte te vinden zijn. Er wordt immers veel koffie gedronken op kantoor en het is niet de bedoeling dat plastic koffiebekertjes en plastic lepeltjes de kantoorvloer ‘versieren’ na afloop van een vergadering of koffiepauze. Hetzelfde geldt voor rokende en snusgebruikende klanten en kantoormedewerkers. Waar kunnen zij hun sigarettenpeukjes of ‘lege’ nicotinezakjes kwijt?
Snus Nederland
Steeds meer mensen hebben hun pakje sigaretten geruild voor een doosje Snus dat inmiddels ook in Nederland makkelijk verkrijgbaar is. Maar net zoals dat met sigarettenpeukjes het geval is – en met kauwgom – zie je tegenwoordig overal ‘lege’ snuszakjes op straat en die troep wil je toch zeker niet op de kantoorvloer vinden?
Het probleem voor zijn
Daarom is het noodzakelijk dat je jouw kantoorruimte voorziet van voldoende afval- én asbakken. Zet deze benodigdheden neer op plaatsen die goed zichtbaar zijn voor je personeel en je klanten. Vergeet niet om ook een asbaktegel – de klassieke DropPit – op of naast de kantoorbalie te plaatsen zodat rokende én snusgebruikende klanten hun restproducten op een nette manier kunnen weggooien!
De fijnste pennen